dinsdag 19 mei 2015

Website vernieuwd


De weblog over filosofie, politiek en cultuur sluit aan bij mijn boeken. Meer informatie staat op mijn website www.jasperschaaf.nl.
    Eigenlijk is dit mijn brochure, per jaar aangepast. Soms moet deze weer eens verfrist worden en dat is nu gebeurd. Zo staat er informatie op over mijn laatste boek Het speelveld van de vrijheid. Deze bevat twee essays, op de website staan links naar twee eraan voorafgaande. Het vervolg gaat nog even duren.
    Veel tekst is van de site verwijderd om de boeken duidelijker naar voren te laten komen. Zo is informatie over lezingen die ik afgelopen jaren hield geschrapt.
    De laatste pagina’s van de site bevatten meer foto’s dan voorheen en wat meer aardige strandvondsten van afgelopen jaren.

Bij de informatie over Het speelveld van de vrijheid staat dat ik over dit onderwerp vorig jaar bij Vereniging Het Spinozahuis een lezing gegeven heb, die nu in brochurevorm – als Mededelingen vanwege Het Spinozahuis nr. 110 – is verschenen. Te koop bij Het Spinozahuis (aanklikken) of te bestellen in de boekhandel. Gegevens op de website.

Wanneer je commentaar op de site hebt of vragen, hoor ik dit graag via de mail. Eén technisch foutje op de pagina van Het speelveld van de vrijheid is bekend. Dit is niet op alle computers zichtbaar en wordt in een volgende versie hersteld.

Kijk dus gerust weer eens op www.jasperschaaf.nl.









.... en een foto van de website
grutto, vlak buiten de stad